Bestill catering til ønsket dato og tidspunkt

Her kan våre kunder enkelt booke catering og bestille maten til bestemte tider.
Velg først dato i kalenderen for henting eller levering av maten. På høyre side velger du tidspunktet som passer best for deg.

Merk at tidspunktet gjelder leveringstid – vennligst velg et tidspunkt der du kan motta bestillingen.
Når du har fylt ut alle feltene, trykker du på «Send bestilling» for å bekrefte. BESTILLINGSREGLER MÅ LESES: SE UNDER KALENDER FOR INFO.

Bruk kalender som hovedbestilling


Loading...
Powered by Booking Calendar
27
-
Tilgjengelig
27
-
Reservert
27
-
Avventer behandling
·
27
-
Delvis reservert


📜 Bestillingsregler for catering

  1. Bestillingstid

    • Bestilling må gjøres senest 7 dager ( for privat personer) ( foretak kan bestille 1 dag før) før ønsket leverings- eller hentetidspunkt.

    • For store selskaper (over 30 personer) må bestilling gjøres minst 2 uker i forveien.

  2. Levering og henting

    • Kunden velger levering eller henting ved bestilling.

    • Leveringstidspunkt avtales på forhånd og må holdes.

    • Forsinkelser må varsles senest 6 timer før avtalt tid.

  3. Endringer og avbestilling

    • Endringer i antall må varsles senest 3 dager før levering.

    • Avbestilling senere enn 72 timer før levering kan medføre gebyr.

    • Ved  avbestilling mindre enn 72 timer før levering, faktureres 60 % av totalbeløpet.

    • Ved endring mindre enn 24 timer før levering, faktureres 100 % av totalbeløpet.

    •  
  4. Utstyr

    • Alt utstyr som følger med leveransen (som fat, kanner, serveringsutstyr osv.) må leveres tilbake innen 2 dager etter levering. Idrettsveien 34 7870 Grong

    • Ved forsinket tilbakelevering faktureres kunden for kr. 100 per produkt per dag.

  5. Betaling

    • Betaling skjer via kort, Vipps eller faktura (etter avtale).Private blir ikke fakturert

    • Ved store bestillinger kan 50% forskuddsbetaling kreves.

  6. Allergier og spesielle ønsker

    • Allergier eller spesielle diettbehov må oppgis ved bestilling.

    • Vi kan ikke garantere allergenfri mat, men vi gjør vårt beste for å tilrettelegge.

  7. Ansvar

    • Kunden er ansvarlig for å være til stede ved levering.

    • Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser som skyldes forhold utenfor vår kontroll (f.eks. trafikk, værforhold).